försov mig, igen.

2008-05-06 10:50:18 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


blir så arg på mig själv. ställde klockan på kvart i sju i morse. gick upp och allting. men sedan gjorde jag det stora misstaget att jag skulle lägga mig i fem minuter. jo visst, fem minuter blev tre timmar. vaknade tio och inte lönt att gå till skolan för jag har köket. måste skärpa mig nu för helvete. blir fan arg på mig själv. nu sitter jag hemma hos robin och spelar guitarr hero. spelar på hard nu! ;) någon som vågar utmana?!

men nej, nu ska jag ta en macka sedan gå ut oh lägga mig i solen. ciao / emsan

Kommentarer

Hahah emelie då gumman :D hahha :). nej jag vågar verkligen inte utmana dig nu. det var hur länge sen som helst jag spelade ^^ haha.

2008-05-06 17:19:01
mamma

emelie lite skärpning på dig du kan om du vill hoppas att sista året går jätte bra///mamma

2008-05-08 21:48:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu