glesna moln och skog.

2008-05-25 21:41:35 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


på väg hem från stockholm nu! sitter i bilen och har precis varit i nyköping och ätit. nu är vi på väg igen och det är skog runt om vägarna och molnen ser ut som en tavla i himlen. stockholm har varit helt underbart shoppat massor och haft riktigt mysigt. jag & älskling på vår weekend ska göras om precis samma helg nästa år när det är elitloppet igen, om han nu vill med. får vi verkligen hoppas!! :) men nästa år blir det nog åka hit med mamma istället för pappa!! för mamma har frågat mig, och måste vara med henne också!  jag & min mami. är så glad att hon och jag kommit varandra nära igen. det var dåligt ett tag för typ två år sedan. då var det bråk varenda dag och jag verkligen hatade henne. men nu är hon som min bästa vän. bara min mami.

är så himla trött på att åka hem. vill bara hem just nu, är åksjuk på köpet också så måste hålla koll på vägen också för att inte må dåligt! men men, har åksjuk band runt handlederna som sägs att det ska hjälpa, och hitills har det gjort det iallfall.

mitt socker, thåström. har ringt mig och pratat med mig hela helgen. hon är mitt bästa! betyder så otroligt mycket för mig och jag gör allt för henne, min älskling.!

nej, nu blir det att försöka sova lite i min Robins famn! hemma drygt två i natt. segt!!!

ciao / emsan

Kommentarer

snart är du heeeeeeeeeeeeeeeemmmmaa

2008-05-25 22:52:44
mamma

Hej min sockertopp!!!!

Det var fint skrivet,jag vet att vi hade våra duster och jag tycker oxå att det har blivit bättre.Nu ska vi ju gå ut tillsammans den 10 juni och kolla på fotboll på Bull's ,det ska bli kul.......

Hälsa till alla från din mamma och att jag älskar dig!!!!!!!

2008-05-29 17:40:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu