happy me.

2008-05-17 08:32:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


igår var det släktkalas för att jag´fyller år på onsdag. tack alla för allting. fick ett presentkort på cubus, två halsband. 2000 kronor till stockholm att shoppa för och en bil, av pappa & mamma. tack, tack, tack. nu är det bara körkortet som ska bli färdigt så kommer ni se mig köra runt i den lilla svarta. visst, det är ingen racer bil. men räcker att köra runt med i halmstad. får bli att låna pappas bil om detblir längre sträckor. iallfall. folket gick vid halv två tden igår kväll. bjöd på potatisgrätäng, potatissallad, cassler och massa med sallad, bröd och frukter. därefter bev det min hemma gjorda tårta. riktigt mumsig var det!! älskling fyllde 19 igår, så bev att vi firade honoms samtidigt! :) när alla sjöng för oss!! nu är det fyra dagar kvar tills jag fyller 18 år oh sex dagar kvar tills jag & robin åker till stockholm. wiii!!! ska bli riktigt mysigt. själv nu så jobbar jag, började halv åtta i morse och ska jobba till ¨åtta ikväll. ska passa min lillprins idag med, börje. han ska sova hos mig i natt. då blir det i min säng och bara mysa. så det blir att ta det lugnt ikväll!. massa plugg och musik blir det på jobbet idag.

pics från gårdagen kommer senare. ciao.

Kommentarer

Godmorgon! ;)

2008-05-17 08:44:58
http://TUMADRE.blogg.se http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon!
Idag firar norrmännen nationaldagen :)

2008-05-17 08:46:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu