ishockey för hela slanten.

2008-05-14 20:00:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej min kära läsare!!
sitter just nu hemma hos min mormor och kollar ishockey med henne och mamma.
visst det låter som min mormor är värsta gamligen. men hon fyller faktiskt 60 i år!
heja sverige säger vi nu. som spelar sin första kvartsfinal match.
idag har jag legat hemma precis hela dagen. sedan åkte jag hem till ulf.
satt och pratade med han allt från himmel till jord. sedan åt jag där, sedan blev det lite övningskörning och sedan åkte vi hit!

skolan är just nu bajs.

skulle träffat nathali idag med hon hade massor att göra, saknar dig! <33

fortsätta se ishockeyn nu, / emsan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu