just one day left.

2008-05-19 22:44:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


förstoch främst. grattis sofia Laitila äntligen 18. imorgon fyller ante och på onsdag jag. verkligen tätt inpå! :) på onsdag blir det utgång med fotbolls tittande. final matchen mellan manchester u och chelsea. ska bi intressant, själv riktar jag mest in på mitt drickande av antagligen cider hhaha.. men bra fotboll, betyder mycket folk. betyder att det blir roligt, nu är jag så himla trött att jag bara vill lägga mig ner och sova. varit på trav ikväll också och såg världens finaste häst som jag stod och kelade med, och nu har nathali lovat mig att ska hälsa på hästarna som finns vid hennes jobb.. ihihi.. måste sova. NATTI NATTI!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu