kusinerna samlade.

2008-05-13 11:56:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


igår kom min nathali och hälsade på mig på mitt jobb, vi pratade & skrattade massor!! älskar dig mitt hjärta. du betyder så otroligt för mig. efter det kom tim & hämtade nathali och efter jag hade stängt körde han mig till travet där pappa & mina kusiner var. alltid lika trevligt att träffa dom. vi bestämde att nästa onsdag!! alltså om 1 vecka. så ska vi ut. för då fyller jag 18. :D det blir jag, patrik & henrik. visserligen inget folk ute då, men bara kul för mig att äntligen få gå ut lagligt!! :) ahah.. nu sitter jag hemma hos robin och ingen skola idag heller för orkade inte! lyssnar på musik & spelar spel... nu ska jag ut och lägga mig i solen. ciao / emsan

Kommentarer

Om du inte redan har fått svar så är frakten från forever21 ca 300-400 kr. Det beror på hru mycket du beställer. Sen kan man ha oturen att åka på tullavgifter också vilket blir, tillsammans med postens avgift, ca 500 kr. Men om man slår ut det totala priset på kläderna, tullen och frakt så blir det inte så mycket. Jag köpte tre par klänningar och tre skor och betalade allt som allt ca 1600 kr. Inte särskilt mycket för allt jag fick. Det finns en utförlig beskrivning av shopping på forever21 i min blogg.
Mvh Little Peaché

2008-05-13 12:42:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu