långt in på natten..

2008-05-19 01:45:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vid den här tiden så ska man sova, gör nog dom flesta. gör till och med min R. han ligger så sött i sängen så. dock är jag arg på honom för att han alltid ska hålla på som han gör. blir galen ibland. men, men.. har inte skrivit sedan i lördags för varit hemma hos marcus idag med min nathali, tim jag, robin & christoffer. såg på tv och bara mös. alltid trevligt att vara med dig natha. mitt hjärta, mitt andetag! sedan när vi kom hem till robin vid tio tiden kom jag på att jag hade två arbeten. så sitter med det nu och är precis klar. är så jävla trött att knappt ögonlocken längre hänger med. nu vill jag bara lägga mig ner och sova för att sedan gå till skolan och lämna in arbeterna, visa all energi jag lagt ner, sedan ska jag fan få ett mvg i betyg. haha.. nej kanske inte. men godkänt iallfall får vi hoppas på. brukar få höga betyg på arbeten. så hoppas på samma tur den här gången. nejdu, nu måste jag få min skönhetsömn annars kommer jag aldrig upp imorgon. natti, natti allihopa / emsan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu