nya tatueringar

2008-05-19 23:02:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nu är det så, att på fredag sticker jag till stockholm och efter det åker jag till rasmus och fixar mina tarueringar. ska göra två nya närmare bestämt. och så här kommer det se ut, enjoy, vad tycker ni?!

image92
 
denna tycker jag är så underbar och ger ut ett budska också
eftersom jag har gått i kyrkan och tror på kristendomen

image93

och denna ska jag ha på samma ställe som på bilden.  har alltid önskat
mig att ha något på underarmen. antingen ska det stå love eller hold my soul.
inte riktigt bestämt mig ännu. men två nya blir det iallfall inom det närmaste tiden.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu