sista dagen i stockholm.

2008-05-25 10:26:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


igår var det shopping i stockholm. fullt med folk överallt och strålande solsken. satt på hötorget och drack cider och bara njöt. massa påsar blev det och bilder kommer senare på allt jag köpt. nu har vi precis packat klart och ska åka till travet snart. här kommer en outfit på dagens klädsel plus det är bara nya kläder!! :)

- randig topp från gina tricot med rund hals och rund rygg
- vita tygskor från din sko
- leggings från hm
- kofta från mq

image98


image99

Kommentarer

Hello Dear!

Nu gör jag snart mitt sista i skolan på länge..

Vill ha en sån cardigan som du har, hittat en på H&M.se som jag funderar på att beställa, men får nog vänta. Allt bra ? Puss

2008-05-29 21:36:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu