sverige vidare och strax blir det sängen som väntar.

2008-05-14 23:16:06 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


sverige vann på sadden. nu är de vidare till semifinal, mot canada antagligen. de möter norge nu. men de leder med 5-2 när snart tredje perioden ska starta. men erkänn det hade varit rätt coolt och roligt om norge och sverige hade mötts i semifinal. men så bra är inte norge att de ska slå canada.. nu tittar jag på my name i earl. sitter hemma hos min R och allt pluggande ligger bredvid mig. om jag bara skulle ta tag i det & börja. men jag orkar verkligen inte. seriöst. usssh! :( men dumt mot min arbetspartner robert i skolan som är så duktig och jag har inte ens börjar. förfan emelie, ryck upp dig!!! imorgon blir det staden med mammis & lillasyster. vi ska fixa mitt leg så det blir klart tills jag fyller 18 plus att syster ska se om hon hittar någon klänning till sin avslutningsbal för niorna. ni vet, hon ska bli stor nu, du vet gå ut högstadiet och börja på gymnasiet, ni minns väl? det var en vacker tid. som håller på att gå i ras seriöst. någon som har några tips, önskas gärna!!!

nu väntar sängen på mig efterlängtat och jag kan erkänna att det ska bli gryyyymt skönt att få lägga mig ner under täcket. jag & min R.
vill bara säga tack för att du alltid finns vid min sida mittt hjärta <33

Kommentarer

jag bor hemma i h.stad nu. ska snart eller ja i juli flytta ti stan med mannen min;)
hur mår du snuff:)?

2008-05-15 01:32:04

jag gör aldeles för lite så behöver ni hjälp i pappis butik hjälper ja gärna till;)
a de ska bli underbart o flytta:) hur går skolan:)? snart lov ju:) nu ska ja cykla ti min mormor:)
pusspuss älskling!

2008-05-15 11:36:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu