tidig morgon.

2008-05-02 07:58:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


emelie vaknade vääääldigt tidigt idag. har vaknat flera gånger om i natt och robin har varit uppe varenda gång. förstår mig inte på den människan ibland. vaknade tjugo i fyra. då låg han och kollade flm. själv kände jag att jag var tvungen att sova för själv skulle jag upp klockan sex vaknade drygt halv två. så har sovit fyra och en halv timme i natt och är trött som ett as. men nu sitter jag här på jobbet. vissa kunder har varit inne som är på väg till jobbet. men de flesta ligger nog och sover vid den här tiden. även ni, mina bloggläsare. varför gå upp tidigt när man är ledig? haha... helgen redan här. man vet knappt vilken dag det är eftersom man festade mitt i veckan, det vill säga onsdags då det var valborg. ikväll blir det nog bara att ta det lugnt och förhoppningsvis vara med min nathali om hon inte var sjuk. hon skulle höra av sig iallfall. annars blir det väl bara en lugn hemmakväll. händer för er? ha det bra!! / emsan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu