I'm sorry.

2008-10-11 09:34:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


verkligen förlåt för mitt dåliga bloggande. men allting går till skola, jobb och mina armband som har börjat satt fart nu. så bloggen lägger jag energi på när jag har tid. och det har jag nu. jobbar och ska göra det hela dagen. jobbade först igår kvällen i affären och idag blir det hela dagen. för pappa är i göteborg på trav och sover sista helgen för detta året i husbilen så fick jag hoppa in och jobba. men för min del så blir det inget partaja för mig denna helgen ändå, tror jag,. som sagt man vet aldrig med mig, men som läget är nu så är jag inte alls sugen.. ska fortsätta göra fler armband nu. men bloggar lite senare..

Kommentarer
mamma

Hej gumman!!!!!!!!!!!

Hoppas att dina armband får bra betyg,jag tycker att du är duktig på att göra dessa. Jag tycket att det är skönt att höra att det går bra för dig i skolan mamma skulle oxå vilja läsa, då till undersköterska.Jag får se hur jag ska göra.Älskar dig av hela mitt hjärta. mamma

2008-10-11 18:51:59
mamma

Hej gumman!!!!!!!!!!!

Hoppas att dina armband får bra betyg,jag tycker att du är duktig på att göra dessa. Jag tycket att det är skönt att höra att det går bra för dig i skolan mamma skulle oxå vilja läsa, då till undersköterska.Jag får se hur jag ska göra.Älskar dig av hela mitt hjärta. mamma

2008-10-11 18:52:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu