ny stund.

2008-10-18 14:30:22 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


ikväll blir det bara en lugn myskväll. jag ska färga håret och sarus ska hjälpa mig plus att jag passar börje idag. och det är alltid ett plus. just nu ligger han hos mig i affären och sover... tröttsamt... spelade kort igår med pappa och hans kompisar. var klara vid halv två sedan upp och jobba idag,. känner bara att jag vill hem till min efterlängtade säng och sova lite. iallfall.. ny gaddad och livet är på topp! tagit tag i mitt liv äntligen och det funkar suveränt!

Kommentarer
Rosen

börja blogg saknar det :(

2008-10-22 22:47:17

Ja självklart ;)

2008-10-26 12:01:59

senare på dagen isf. jag behöver bara få hem mina grejjer med posten:) dom ska komma imorrn, hör av dej imorrn, 0708747400

PUSS

2008-10-26 13:55:13

HEJ!



Har du gammal kläder eller andra ting du vill bli av med?



I så fall har vi bästa tipset! På SecondhandTorgets blogg erbjuder vi alla kille som tjej att annonsera GRATIS. Det är bara att kilcka in på http://secondhandtorget.blogg.se och börja köpa & sälja. Vårt motto är att lägga upp dina annonser på bloggen samma dag vi får dom!



På vår blogg arrangera/länkar till tävlingar, har diskussioner, intervjuar personer & tipsar om secondhand butiker. En mycket bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bara fynda.



En liten tips är att ju fler ställen du annonserar dina varor på ju lättre får du sålt de!



Just nu har vi även en tävling där du kan vinna ett armband med matchande örhängeN.



M.V.H SECONDHANDTORGET.BLOGG.SE

2008-10-29 14:47:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu