powerpuffpingla.

2008-10-02 19:03:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


det är mitt kändistema. ska vara blomman. den rosa. så hela jag ska vara rooosa. rosa, rosa, rosa.. haha.. ska bli kul att se. kommer antagligen se ut som en femåring men vad fan, man klär bara ut sig en gång. så ni kommer få möta en utav powerpuffpinglorna på tisdag. de andra två får stanna hemma medans jag går på fest ;)

snart är det kvällen och jag ska snart stänga affären! =) är trött och seg och ska snart hem och sova. skönt. längtar till min efterlängtade säng! sedan ikväll kommer baby, mys.

puss!

Kommentarer

haha ja du kommer blir såååå söt <3 det ska bli så kul :D:D

2008-10-03 15:22:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu