sjukstugan här hemma.

2008-10-02 10:27:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


allting var klart för imorse. skulle stå i kö utanför skolan för att få min studentbiljett. går upp klockan fem det öser ner, huvudet dunkar och jag kan knappt stå upp. ringer sara och vi bestämmer att vi ska åka vid sex tiden istället. vaknar upp med feber. sara åker själv och det blir ingen studentbiljett för mig, hörde att det fanns några kvar men kan inte ta mig till skolan. så det är så jävla tråkigt.. första studentfesten och jag missar det :( nu ligger jag hemma med feber och kolla på våra bästa år. snart blir det att gå & lägga mig igen och sova och försöka bli frisk... ussch hatar detta. hostar som en gris och är varm men fryser.. åhh hatar det. sköter fan skolan galant nu så blir jag sjuk. blir så arrrrrrrrrrg på mig själv! nej, nu kallar sängen och sova någon timma till!


Kommentarer

ang. armbanden: men åh vad härligt! just nu kommer jag verkligen inte ihåg hur dom såg ut och vad det kostade osv. och jag hittade inget om dom på din blogg? (a) för tillfället är jag inte så värst rik men nångång lär jag säkert köpa utav dig! :D

2008-10-02 16:33:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu