blogg ut funktion.

2008-09-23 14:35:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


vill bara säga att min blogg är tillfället ur funktion för min del. sattsar allting på skolan, plugg och jobbet. & sköter det riktigt snyggt. därför är man mega trött när man kommer hem och slänger sig och ser en film och somnar i sin sköna säng. men jag lovar, jag ska bättra mig. dagen i all ära, varit i skolan och köket hela dagen och just nu jobbar jag som jag ska göra till åtta ikväll. imorgon blir det friluftsdag med fem - kamp och sedan vara med sarus och städa malins garderob det är berg av kläder, & tro mig, jag menar det! men ska bättre mig snart. bara jag får lite tid över ska jag ägna lite tid åt min älskade blogg!

Kommentarer
Anonym

do that :) håller tumarna !

2008-09-24 12:23:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu