bloggande från lilla affären

2008-09-09 17:32:20 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbar nu som nog de flesta förstår. är så grymt sugen på att åka utomlands nu. turkiet i maj är det snack om, men innerst inne vill jag tillbaka till mitt drömland thailand, i februari hade varit perfa.. men så är det ju priset. 3 veckor där nere kostar drygt 13000 per person om inte mer. det är jävligt mycket på kort tid, jag har pengar eller kan iallafall fixa så pappa lånar till mig, men svårt för de flesta av mina kompisar och jag kan inte åka själv. så turkiet i maj med baby, sara & jesper. hade varit super roligt... vi har iallfall pratat om det! :)

skolan suger hästbajs. är så trött på den så jag dööör.. någon som vet vad jag ska ta mig till
för annars går jag nog inte ens ut skolan om det fortsätter  här..

Kommentarer

Se fram emot alla studentfester, studentbalen, studenten, när du har tagit det kommer du berömma dig själv och vara stolt att du klarade det. För trean är den roligaste årskursen att gå i. Händer så mycket som du bara kommer få vara med om en gång i ditt liv. Stå ut och kämpa på. Jag hade gjort allt för att få uppleva studenten en gång till.

2008-09-09 20:28:35
Johanna

Hej, mm jag känner likadant om att åka utomlands, men kyle o jag har pratat om att ta en sista minuten nu i slutet på veckan så hoppas att de blir så. jihaaa. Men ha det så bra o kämpa på med skolan. Puss o Kram

2008-09-10 12:35:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu