britney spears min tonårsidol.

2008-09-06 08:33:25 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ni må säkert hata mig nu, men så är sanningen. britney spears har jag alltid älskat och kommer alltid göra. det började sisådär när man var tio. jag hade bilder på henne över hela mina väggar. det enda som spelades på min cd-spelare var britney spears. hade tröjor från henne och alla hennes cd plattor. det var hon jag såg upp till. visserligen har hon nu två barn gått upp i vikt, rakat av sig håret, åkt in och ut från rehab hem. men vadå? inte konstigt att man blir knäpp när kameror och paparazzi fotografer är runt henne hela tiden. inte konstigt att man blir knäpp när tidningarna skriver de allra värsta sakerna om henne. säkert inget av det är sant, seriöst så har vi ingen aning. även om det är sant eller ej så är hon min tonårsidol och kommer alltid vara. tycker verkligen hon har tagit tag i livet nu och verkligen försöker göra så att det ska bli bra. jag hejar på dig. kämpa britney!

Kommentarer

Jag älskar Britney! Bloggade nyligen om henne.

2008-09-12 17:47:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu