det gör ont när man bråkar med sina närmaste

2008-09-08 10:05:25 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


precis vaknat och ligger i sängen och tar det lugnt och bloggar. har precis börjat hälla upp ett bad så jag ska lägga mig och bubbla i. helgen har varit jätte bra. fredagen filmkväll med mig själv, lördagen jobbade hela dagen sedan utgång med mina tjejor. tack för middagen älsklingar! sedan igår tog jag det bara lugnt. idag är det måndag och ny vecka och jag känner mig taggad och ska klara mig igeon denna veckan också. idag börjar jag skolan tjugo över ett. sedan blir det staden med min sötnos nathalie. & ikväll är det trav igen!


gör så ont när man bråkar med sin bästa vän
gör så ont att allt man har gått igenom dras
förbi i huvuder och en hemsk känsla som om
det kommer ta slut, vi mot världen väl?


Kommentarer
johannathåström http://yellowladie.blogg.se/

vi mot världen!

2008-09-08 11:12:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu