EMSAN HAR ÄNTLIGEN SIN ROSA BOX!!

2008-09-04 09:15:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


igår var världens underbaraste dag. det var min och robins dag. vi var ute och åt och myste. skulle egentligen gå på bio. men jag fick sex and the city boxen. så vi gick hem och tittade på den istället. gud, lådan är så söt. en liten skolåda som är jätte gullig. som bara är min. den ska stå längst upp på min tv hylla nu. gud är så glad. till robin gav jag biljetter till magnus betnér. två biljetter och han valde att gå med mig ( tack gode gud :p ) idag blir det ingen skola, seriöst redan skoltrött... förstår verkligen inte, försöker kämpa men det funkar inte. det bästa vore att bara hoppa av, men ett år kvar känns lite eller jäävla onödigt. :/


& nu är det bestämt den 26 - 28 åker vi till linköping och hälsar på kyle och johanna!! :)

Kommentarer
Johanna

Jeeeejjjj, så jävla sköjj de blir, wipihhooo..

2008-09-04 22:06:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu