en underbar helg i linköping

2008-09-29 10:09:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter just nu i skola och tränar på ett prov i dryckeskunskap. kan absolut ingenting. så jag och ida sitter och tränar på det, eller rättare sagt hon tränar och jag lyssnar. helgen i linköping hos kyle och johanna var helt underbart. jätte roligt att träffa dom och en jätte fin stad. på fredagen när vi kom satt vi och drack lite på kvällen, dock inte jag som låg i emmas säng, johannas lillasyster. hade feber och förkylning. på lördagen så var vi ute på stan och åt pizza och shoppade kläder och köpte dricka till kvällen.. på kvällen var det kyles avslutningsfest. det var jätte mysigt tills robin och någon kille, minns ej hans namn, började bråka. robin slog sönder läppen på den andres kille och robin fick ett sprucket ögonbryn och det var blod överallt, på allas kläder, på golvet och såren var djupa. dagen efter ringde killen och sa att han hade ett blåöga och svullen läpp. robin stod stolt och tyckte det var skit bra, själv tycker jag bara allt är så jävla patetiskt..iallfall bråket är glömt men helgen kommer jag minnas länge, kyle åker till USA imorgon och vi vet inte när vi får se han igen och det är lite tråkigt.  ikväll blir det trav med kusinen som ska bli mysigt.

förövrigt, pappa har inte ringt på hela helgen, ringde idag och sa att  jag kunde hämta nyckeln för att ta mina sista saker.- gud, jag hatar verkligen detta..

Kommentarer

Vad har hänt mellan dig och din pappa?

2008-09-29 11:53:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu