fredag med mig själv

2008-09-05 21:25:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


fredagen består enbart av mig själv. jag ska lägga mig under täcket och se på min nya box som jag köpte igår av säsong 3 av desperate housewifes. sex and the city ska jag ha maraton med julanta alldeles strax så väntar tills vi ses... dessutom har jag köpt nya underbara stövlar. bruna riktigt fina och när man går känns det som om jag går på moln. jätte skönt.. jobbar hela dagen imorgon så bloggar mer då och bilder på mina nya skor. nu ska jag ägna tiden åt mig, tv:n och dom fyra fruarna...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu