godmorgon tisdag

2008-09-02 09:34:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


precis vaknat och ligger och tittar på reprisen av top modell och ska alldeles strax se våra bästa år. min dag består av skolan klockan 11.30 och slutar 15.30 sedan blir det att gå till jobbet och jobba till klockan åtta. sedan efter det blir det att åka in till stan och träffa linn. det  blev inte igår för vi var på travet, hade alldeles glömt bort att det var måndag och pappa hade bokat bort på restaurangen. så vi flyttade det och det blir att laga mat och bara mysa hos linn ikväll! däremot gårdagen var väldigt lyckad. kom till travet med 250 kronor och gick därifrån med 500 + att jag var skyldig pappa 200 kronor som jag nu kunde betala tillbaka! det är alltid skönt att bli av med sina skulder.

nu ska jag ta en snabbis dusch och göra mig i ordning för att cykla till skolan! bloggar vid fyra när jag börjat jobba...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu