i will take you there.

2008-09-13 14:03:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


varit riktigt dålig på att blogga dom senaste dagarna. men tro det eller ej, jag har skött min skola och seriöst dagarna går mycket snabbare och det är verkligen roligt.. det gällde nog bara att komma in i det antar jag.. så nu är det lördag och redan hela helgen har nästan gått, för min del iallfall! jobbar förtillfället och det kommer jag göra till åtta ikväll sedan blir det att åka hem och göra sig i ordning för kvällen, ta på pumpsen, festblåsan & kyl drickan sedan är det fest! :) kusin ska komma till mig och sedan ska vi utåt och fira inför hans 20 - års dag som blir på tisdag. sedan när padde slutat jobba kommer han också hänga med oss ut. tror det blir en rolig och skön kväll! och är verkligen stolt över mig själv som varit i skolan på alla lektionerna denna veckan. nu ska jag se några avsnitt av sex and the city boxen och försöka tänka ut vad det blir för outfit för kvällen... bye so long!


Kommentarer

Jo visst skulle jag kunna hjälpa dig med det! Då ska du göra så här att du skickar ett mejl till mig, där ska det stå vad du vill ha med i designen, färger textstil osv.. Bilder ska du också skicka med om du vill ha det! Då gör jag en design och sen får du se om du är nöjd med den!



Hejalexandra@hotmail.com

2008-09-13 17:33:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu