jag sköter mig inte.

2008-09-09 11:23:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


har lovat alla mina närmaste vänner, min pojkvän min mamma & pappa att jag ska börja sköta skolan.. men gör jag det? nej.. ligger hemma även idag och eftersom jag har ig i kökskurserna så har en lärare verkligen hjälpt mig med allt hur vi ska fixa det. bara jag går i skolan. men jag skiter i det ändå :( blir så arg på mig själv. hade ställt klockan på halv sju idag för att gå upp i tid. stänger av klockan och vaknde elva. så nu sitter jag här nyvaken och bloggar om mina problem och lyssnar på dangerous på mtv.. underbar låt för övrigt.

igår var det skola till tio över tre sedan åkte jag & nahtalie till stan och shoppade loss, eller försökte iallfall. hade inte så mycket tid på oss eftersom jag skulle iväg vid sex. men det var jätte mysigt. hittade lite allt möjligt specielt min kofta/cardigan som jag letat efter svin länge! så det gjorde mig super glad. Nathalie, du är en super underbar person. utan dig hade inte livet varit som det är. du är alltid så possetiv och glad, även fast det kan vara svårt så gör du så gott du kan. i love you <3

därför ska jag försöka göra det bästa av dagen nu och åka in till stan och käka frulle. lillasyster ligger sjuk hemma så ska åka hem och ta hand om henne. sedan vid fyra blir det jobb som vanligt... nu ska jag slänga mig i en dusch här hemma hos älsklingen sedan blir det att åka härifrån..

Kommentarer

naw gumman det löser sig ska du se, du är snart på fötterna igen. Jag älskar dig så mkt tjejen,jag är så glad för att jag har dig <3

2008-09-09 11:57:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu