magiskt.

2008-09-18 15:31:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vad mer kan man säga om magnus betner? var på hans stå upp konsert igår och det var magiskt. han är helt enkelt bäst. drar skämt och säger precis vad han tycker och tänker. det var min present till robin på vår 1 & 1/2 års dag! & baby var väldigt nöjd! har inte skrivit blogg på länge beroende på att jag är inte på humör nu. händer så mycket runt omkring mig att jag måste ägna mig åt det först. men jobbar nu, så ska försöka skriva lite idag iallfall! men just nu ska jag umgås med lillasyster som kommit och hälsat på mig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu