nils karlsson pyssling.

2008-09-15 11:41:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter hemma hos baby och ska alldeles strax åka hem till mig. ingen skola idag för har så himla ont i min mage och har ringt lärarna så allting är okej! ska hem och lägga mig och sova och ta värktabletter så denna smärtan försvinner. hatar den så jävla mycket. det är verkligen en hemsk känsla. precis som om något slår i magen om och om igen. ikväll blir det trav igen, som sagt det är måndag! & förhoppningsvis blir det nog vinst! sitter och tittar på nils karlsson pyssling på tv1000 family, det var väldigt längesedan jag såg den. den är så rolig, helst när dom badar i sockerskålen. nej, nu blir det att göra sig i ordning och hoppa på cyklen hem...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu