ordning för kvällen.

2008-09-03 14:42:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


har precis kommit hem till robin. ska alldeles strax cykla hem till mamma och duscha och byta kläder och göra mig i ordning för kvällen. längtar verkligen tills älskling slutar jobbet och jag får krama om honom. då vi kan påbörja våran, bara våååraan dag!!

just nu sitter jag även och tittar på bussresor. kanske blir en bussresa upp till linköping om två helger... återstår och ser om jag får ledig eller inte från jobbet. nu ska jag åka iväg och bloggar nog inte mer förrens sent ikväll eller imorgon. KISS.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu