på jobbet.

2008-09-25 09:23:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbat morgonen idag så började klockan halv sju. seg som ett as drog jag mig upp och nu har jag snart jobbat mitt pass.. jobbar fram till halv elva sedan blir det in till stan och köpa nya fiskar till mitt akvarium som ska finnas på mitt rum! sedan i eftermiddag blir det kvällsöppet på skolan. så en lång dag. & imorgon åker vi till linköping över helgen till kyle och johanna, jag baby och kusin. ledig från jobbet och så blir det festande hela helgen med mina favoritpersoner! ni som inte tror mig så sköter jag skolan galant just nu förtillfället. är på alla lektioner och har inte missat ett enda. emelie kan vara duktig om hon vill! fortsätta jobba nu men bildbevis kommer upp senare på mina nya söta fiskar!

Kommentarer
anonym

ohhh palla att man inte ser dig först nästa vecka :( saknar dig pusss <3

2008-09-26 20:43:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu