tack älskling för att du finns.

2008-09-03 08:48:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


idag firar jag och robin 1 1/2 år. känns så otrligt skönt. känns som vi har känt varandra hela vårat liv. känns som om jag vet allting om dig. men ändå lär jag mig nya saker varenda dag om dig. vet inte vad jag hade gjort om du inte fanns i mitt liv. du gör att jag orkar fortsätta, du gör att jag orkar leva, du får mig le och det värmer i mitt hjärta bara jag tänker på det! =) det bästa med dig och mig är att vi har så mycket gemensamt men ändå är vi så olika. och det är så skönt att det är så för då lär både du & jag mig nya saker varenda dag. denna dagen ska spenderas med presenter middag på bulls och bio. jag älskar dig mest johan robin persson, vad hade jag gjort utan dig?




Kommentarer

Grattis kusin! Hoppas ni får en fin dag tillsammans : )

2008-09-03 09:37:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu