vanlig tisdag.

2008-09-16 16:54:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


vanlig tisdag och jag jobbar som vanligt... tråkigt men har en del funderingar faktiskt hur min klass ska klara att hålla ihop och allt detta? snart börjar den första studentfesten, jag är den enda som köpt studentleg i min klass och alla är ute på APU. vi ses på måndagar, men då har jag två lektioner och den ena är bara med halva klassen. nu har även lappar satts upp över hela skolan att det är klassfoto. men vi är på APU? ingen är i skolan, hur ska vi ta fotot? hur ska vi kunna bestämma tema? ingen är ju där.. förstår mig inte på dom. nu måste dom ta dit fotografen två gånger för att inte alla klasserna är på skolan samtidigt. om dom hade varit smarta hade dom tagit det direkt när vi började innan alla APU och lektioner startade, men det är sturegymnasiet vi pratar om och dom har aldrig varit smarta... visst, jag borde inte bry mig om det här men jag tycker det är viktigt +  att hela mina klass skiter i studentfesterna så jag får fira det med andra klasser, så verkligen tur att man känner folk.

nu ska jag ta och träna på teori lite och ikväll blir det körning! kiss.

Kommentarer

Hej, jag har inte fått något mail av dig än. men jag är sjuk just nu så jag börjar men det så fort jag blir frisk.. Hoppas du skicka till rätt mail..

Hejalexandra@hotmail.com



ha en trevlig dag

2008-09-16 17:17:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu