balklänning hemkommen

2009-04-02 09:44:31 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


ja, så är det. total sanning. den har kommit hem min älskade klänning men tänker inte visa den för någon förrens datumet är. den enda som sett den är pappa, syster, robin & sarus. min älskade johanna ska få se den genom cam nästa gång vi sitter på internet samtidigt. den är lite stor så idag ska jag sy upp den så den sitter perfekt! :) Den hänger just nu bakom mig så fint! Det enda som är kvar nu är väska för skor är redan fixade för längesedan.

Igår såg jag, robin & sara på ishockeymatch, den första finalomgången av sju. HV71 spelade hemma i kinnarps arena och vann med 4-1. utklassning? imorgon blir det den andra matchen dock borta denna gången. då är det i karlstad. Hoppas på att HV är lika starka borta som de var när de slog Frölunda två gånger i rad. så får hoppas på en repris. men tack för en underbar dag/kväll sarus. du är bäst! <3

Snart helg och påsklov. ska bli skönt med lite lov nu när projektarbetet och nationella är klart så känner man verkligen att skolan börjar ta slut. I påsk ska jag upp till Falköping där mammas kille bor och sedan bo hos min kusin i Skövde. Förhoppningsvis får jag träffa min kära moster och lill kusin från Tidaholm också. återstår och se..

Nej, nu ska jag försöka väcka min kära pojkvän som fortfarande ligger och sover.
 / emsan

Kommentarer
johanna - Au pair 2009 http://yellowladie.blogg.se/

ÅÅÅH I WILL SEE BALKLÄNNINGEN!!!!!!!!!!!! jag har väntat jättelänge på den :(

2009-04-02 14:31:35

Åh, när får man se denna då?

Tänkte bara kolla om du vill sova här något eller om du ska sova hos sussies kille ? Pusss

2009-04-04 06:55:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu