genom allt

2009-04-27 09:07:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


helgern har bestått av sova, grilla, umgås & festa festa festa. två dagar i rad och de försökte även få med mig igår men jag stod upp mot grupptrycket och drack min otroligt goda cola istället. det smakade lika bra och jag vaknade upp idag utan huvudvärk. måndag och det innebär trav ikväll. som tur är så är min bebis hos mig nu dessa tre dagar, närmare bestämt min börje. så han ska med mig idag och se på hästarna och förhoppningsvis ge lite tur!

skolan går sådär just nu. är lite efter i några ämnen och det beror INTE på att jag skolkat för jag är faktiskt i skolan nu för tiden. utan det handlar om att jag har fått uppgifter men inte gjort dom?! så ska försöka göra det idag så att det blir gjort. det är lite små uppgifter överallt.

"Genom allt, genom eld, genom vatten som renar mig, väljer jag dig min enda längtan och som jag lever för.
du har allt som jag älskar, och inget är större än de här. du lyfter mig upp och ger mig vingar"

Puss

Kommentarer
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

love uuu

2009-04-30 20:03:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu