händelsefull påskhelg

2009-04-12 21:49:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


påsken är över och har varit några händelserika dagar. det infattade med att jag egentligen skulle åka till min mammas nya kille i falköping och mina kusiner som bor i närheten. men eftersom jag jobbade på torsdag eftermiddag och visste inte om jag skulle jobba i helgen så valde jag därför att stanna hemma. därför blev det umgås med vänner och dricka istället. utgång blev det torsdag, fredag och lördag. eftersom jag knappt har pengar vet jag inte hur jag har haft råd. men har klarat mig alla dagar och har ändå varit på topp. idag ville nathalie ha med mit till caféet ikväll och sitta och umgås men lovat pappa att stanna hemma idag.. nu ska jag umgås med min älskling som precis har kommit hit. vi ska bara ta det lugnt och mysa ikväll efter en händelserik helg..



xoxo emsan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu