how does it feel

2009-04-23 16:26:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


snart är denna veckan slut, precis kommit hem från skolan och imorgon är det redan fredag. jag är ledig imorgon för ska på massa föreläsningar på arbetsförmedlingen och ska på två arbetsintervjuer. hoppas verkligen att jag får något sommarjobb och förhoppningsvis timanställd efter sommaren. Ska söka in till undersköteske utbildningen imorgon för att förhoppningsvis börja plugga till det i höst. fick även reda på av pappa att förhoppningvis åker vi till thailand över jul och nyår och sedan stannar jag där och jobbar! =)

försöker få tag i caroline om vi ska fika eller ej? hur blir det gumman?
nu ska jag hjälpa till att städa tills bettan kommer imorgon..

Puss


Kommentarer
Caroline

hehe har inte vetat förrän nu att du har en blogg gumman, funderar på om jag med ska skaffa mig en :D

/ PUSS <3

2009-05-13 15:33:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu