I miss my thåström

2009-04-23 19:13:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


satt och tänke på alla våra stunder tsm. satt och tänke på våra kvällar våra minnen. vår sista natt ihop innan du åkte till USA. gud mitt hjärta.. om du bara fanns här hos mig. 11 månader tills vi ses igen. det är en lång tid men vet att vi klarar oss. du och jag mot världen. plus har något att se fram emot våran 40 års fest. du och jag! min thåström. jag saknar dig och älskar dig av hela mitt hjärta. DIN EMELIE!!

Kommentarer
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

tänk, jag satt faktiskt åkte tänkte på oss också då vi brukade sitta i din eller min trädgård och dricka kall cider och vräka i oss chips från kiosken. but it still gonna be there when i come home, right?? ÅÅÅH 40årsfest, HERE WE COME!!! saknar dig min bergenholtz <3

2009-04-24 02:21:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu