min blonda prinsessa.

2009-04-15 16:12:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ikväll ska jag på fotboll med min blonda prinsessa, då menar jag robins lillasyster Emmy. hon är åtta år och ringde och frågade mig idag ifall jag ville följa med henne på fotboll på örjan, oh självklart. har inget annat för mig så kan likaväl gå på fotboll och umgås där! :) ihihi.. så klockan sex ska jag hämta henne så ska vi dit och heja fram vårat halmstad lag! Sedan blir det hem och sova tidigt för att sedan orka vara i köket hela dagen imorgon. nu ska jag hoppa in i duschen. ta på mig sköna kläder och sedan vara laddad för ikväll!

Puss

Kommentarer

vi glor på hus:D

2009-04-16 11:38:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu