nattligt inlägg

2009-04-15 03:06:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan är tre. robin sover bredvid mig och jag kan inte sova, jag är jätte pigg och ligger och tittar på friends. men jag har skola klockan åtta imorgon och vill verkligen sova.. detta suger helt & hållet. kommer vara alldeles död imorgon om jag inte får sova mina timmar, tro mig, jag känner mig själv och blir ingen skola om jag inte får sova. åhhhh.. ja hatar detta. någon mer som är vaken? eller du mitt hjärta? där borta är klockan bara tio. är du vaken snuttan? någon?

Kommentarer
johanna - Au pair 2009 http://yellowladie.blogg.se/

såg inte ditt inlägg förrens nu :/ men jag är vaken nu om du är inne???? jag har jobbat som en idiotr i fyra dagar, säkert 70 timmar känns de som. därför har ja inte varit på datan :( MISSU !! <3

2009-04-17 04:32:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu