skolkamrater, jag ligger fortfarande hemma

2009-04-14 10:37:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vaknade upp med att jag försov mig till skolan skolan. sms:ar till mattias och frågar när nästa lektion börjar då får jag reda på att det inte är några lektioner. birgitta är sjuk och håkan ställde in sin för att vi inte skulle få vänta. och här ligger jag fortfarande kvar i sängen och har ändå inte missat något? :P roligt eller tråkigt vilket sätt ni vill se det på att ni har åkt till skolan helt i onödan. själv njuter jag som fortfarande ligger hemma. Men snart ska jag ändå göra mig iordning. för ringde till natta och vi ska antagligen fika om en liten stund. återstår och se hur lång tid hon skulle vara kvar i skolan... sedan ikväll har jag bestämt mig för att ta tag i det sista plugget. har två arbeteten jag är efter i.. skulle gjort det under påsken men ni som känner mig vet att det inte blev av.. lov är det värsta som finns. man slappar ännu mer då än i vanliga fall.. iallfall plugga klart, rensa upp på mitt rum, ta tag och försöka sy upp min balklänning. sedan är allt som det ska.

58 dagar kvar till studenten
46 dagar kvar till balen
drygt en och en halv månad kvar
tills jag är arbetslös.. suck!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu