snart kokar jag av ilska

2009-04-08 10:29:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag är så arg fortfarande att jag kokar. hv leder med 2-0 släpper det och färjestad vinner med 2-3 på förlängning. vad fan kunde liv gjort med det skottet. flög över honom och färjestad har tur att den går in. Stefan Liv räddade hela hv igår. försvars spelarna var riktigt dåliga och skott efter skott kom på liv men han klarade det. fyfan vad duktig han är. Idag ska hv ge allt. de ska visa att de inte ska lämna ifrån sig guldet. visst färjestad spelar riktigt bra och hv gjorde bort sig igår men så enkelt ska de inte få guldet. vi ska kämpa in i det sista.

nu ligger min älskling och sover bredvid mig och jag väntar på att våra bästa år ska börja. har sms:at nathali och ska se om hon kan komma hit och klippa mig idag. vill ha kort hår igen. en förnying. på balen blir det ändå löshår så jag får ändå det så jag vill. sedan blir det antagligen jobba vid fyra får se om chefen ringer mig senare.

Hjärtat jag saknar dig där borta. önskar du var här hemma med mig! min Thåström.

Kommentarer
johanna - Au pair 2009 http://yellowladie.blogg.se/

jag saknar dig också min älskling!

2009-04-09 21:50:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu