sommaren är på väg

2009-04-14 23:05:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagen har spenderats med natta en stund. åkte till stan och fikade satt utomhus med solglasögon, cigg och umgås det känns verkligen att sommaren är på väg. Sedan körde vi tillbaka till skolan en snabbis och sedan körde hon mig hem. fick nyckeln av lillasyster. men det negativa var att garage nycklen och hus nyckeln ser likadana ut. så klart fick jag garage nyckeln och stod utanför huset och kom inte in. fick börja gå mot robin istället tills pappa hämtade mig klockan fyra. fick reda på att det har varit 21 grader idag. men det har varit riktigt kvavt så får se om det blir åska i natt eller något liknande. Skolan imorgon klockan åtta och återstår och se om birgitta är sjuk imorgon med isåfall blir det inga lektioner imorgon heller och slutar då klockan tolv! då blir det isåfall fika med nathalie om hon har hunnit blivigt frisk!

nu ska jag lägga mig ner och börja se en film innan älsklingen kommer om drygt en timme.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu