sommarjobbet spikat

2009-04-24 15:11:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nu har jag äntligen fått ett sommarjobb. Patriks Hill äldreboende. var på intervju innan idag och det gick super bra. chefen var otroligt trevlig och jag fick jobbet direkt. Jag börjar direkt efter skolan slutat och har även sökt in till undersköteskeubildningen i höst. så nu ska jag försöka komma igång och skapa mig ett liv och förhoppningsvis när jag kommit igång så kan jag flytta till något eget. gud, är så glad. slippa gå runt och tänka hur man ska klara sommaren..  Just nu ligger jag i sängen och ser på vänner. Ska alldeles strax gå ut och gå en sväng. det är underbart fint väder ute, det är rurnt 18 grader. Nu är sommaren på väg..

Puss

Kommentarer
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

när jag kommer hem och du inte bor ihop med robin tycker jag att vi ska flytta ihop!!!!!!!!!!!

2009-04-24 17:21:20
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

hihi deal, låter jättebra! här har de varit 27 grader hela dagen, SÅ varmt. håller på att torka ut. ush, jag hade jeans och svart tröja på mig med, har ju inga sommarkläder ännu. ja tänkte ju inte att sommaren skulle komma i april. men men. jag vill med grilla! är avis. hihi =) SAKNAR DIG!! love u <333

2009-04-26 03:56:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu