tv söndag med mina serier och ishockey

2009-04-05 15:26:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


idag gäller det. tredje machen i elitserien, det står 1-1 i matcher och förhoppningsvis vinner dom idag. De spelar hemma i kinnarps arena och jag ska heja så det bara skriker om mig. sedan blir det gossip girl och one three hill. nya avsnitt idag! :) just nu ser jag på view from the top på trean och alldeles snart ska jag byta till femman när det blir försnack i ishockeyn en halv timme innan matchen börjar. sedan är det lov nu en hel vecka. så underbart skönt! :) påsklov, vila ut, plugga klart allt man är efter och bara ta det lugnt, och såklart fira påsken med påskägg och påskharen ska inte ni det? =)

/emsan

Kommentarer
johanna - Au pair 2009 http://yellowladie.blogg.se/

hihi jag bara jobbar! har du hört nåt från polisen ännu? :) <3

2009-04-06 05:26:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu