1 1/2 TIMMES SÖMN I NATT, HJÄLP?!

2009-08-06 20:44:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen har bestått att att jag somnade halv fyra i natt.. så sjukt varmt i robins rum att jag tror jag skulle dö.. iallfall somnar halv fyra och klockan sex ringer väcka klockan.. jag tror inte det är sant.. sovit en och en halvtimme.. ta mig upp och går ut till bussen är på jobbet vid sju och jobbar till fyra med en halvtimmes rast på nio timmar.. en cigg på nio timmar.. tufft tufft.. men så är reglerna.. kan du förstå det thåström? hur kan jag klara det.. jag som är beroende som en skorsten..
vid fyra kommer pappa och hämtar mig för han har med slutat åker med han hem och lägger mig i sängen för att se på film.. somnar och blir väckt vid sex för att det är kvällsmat.. går ner och äter och går upp på mitt rum igen.. somnar igen och vaknade nyss.. halv nio.. tror ni att det blir någon sömn i natt? icke sa nicke.. blir väl halvfyra idag igen.. blööö..


nu är robin på väg hit och vi ska se film och bara ta det lugnt
imorgon blir det jobb i spelbutiken och fika med min carro

/ emelie

Kommentarer

Saknar dig med.. ringde dig två ggr i onsdags.. inget svar....

2009-08-07 18:22:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu