äntligen har det lossnat lite för mig.

2009-08-19 16:31:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fick precis ett samtal som sa att jag fick jobbet som timanställning som personlig assistent. Jag börjar redan imorgon. Gud jag är så förväntansfull och det ska bli super roligt. ett - sju imorgon. Detta är det bästa som kunde hända nu. sitter bara hemma på dagarna och vet inte vad jag ska ta vägen och äntligen får jag något att göra. nu har jag både timanställning på patriks hill med dementa och personlig assistent. äntligen har det börja lossna för mig. och får jag in en fot kan det alltid utvecklas till annat. är så himla glad just nu att jag vet inte vad jag ska ta vägen. några bäckar små kan alltid blir fler! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu