bara för dig

2009-08-19 16:23:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagen har bestått av att vakna sent, som vanligt.. klockan tolv, vaknade av att robin höll om mig och kallade mig sin prinsessa. gick upp vid halv ett då han skulle till skolan och jag åkte och åt lunch med en kompis. Vi åkte hem till mig och åt på min baksida i solen.. mys. Jag gick sedan vidare till maddelene. Vi satt i solen på hennes baksida och pratatde & rökte.

Kvällen består av att antagligen åka till mammas ex. inte träffat honom på evigheter.. åka dit prata och träffa hans nya tjej/sambo och träffa på min favoritflicka Emelie. inte träffat henne på evigheter.. och hon är som en lillasyster för mig. Så har jag chans att komma dit på något sätt så åker jag dit..

Även åka och hälsa på min älskade mamma någon dag..
saknar dig!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu