en fundersam emelie

2009-08-29 10:17:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


gårdagen bestod av utgång med far och syster. vi åt gott och drack och gick ut vid fem tiden var hemma vid tio, en hyfsad tid att vara hemma tycker jag eftersom det inte var någon supa kväll direkt. När jag kom hem gick jag till maddis och var med henne en sista gång innan hon åker, för hon åker till turkiet idag i två veckor. jag vill med, här i sverige är det bara kallt, blåsigt och regnar massor.

idag blir det utgång med Emmah ikväll. ska bli riktigt roligt och vi har bestämt att denna kvällen ska bli oförglömlig och vi ska dansa, dricka och ha så roligt som det bara går :)

Det är något jag inte förstår, som jag inte vet om jag någonsin kommer göra. Hur kan killar vara så egotrippade som vissa är. bara tänka på sig själva? vännerna går alltid först i alla lägen även fast vi ber och ber om uppmärksamhet så fattar dom inte.. och nu pratar jag om killar allmänt, tro mig varit med om många sådana jävla idioter rent ut sagt. lovar oss, men så fort det handlar om spel med vännerna eller utgång så går det före. Jag är så arg så jag nästan spricker och skulle vara intressant och se om det har drabbat andra eller om det bara faller på mig hela tiden?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu