I know what you want to do.

2009-08-14 11:16:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sovit riktigt dåligt i natt och vaknade tidigt.. ligger nu i sängen och väntar på att min kära pojkvän ska vakna till liv. ska alldeles strax åka in till stan fika, äta frukost och köpa färg.. idag ska jag bli blondin. eller blondin óch blondin. ska lägga i lite blonda slingor så det blir lite liv i håret. sedan vid åtta ska jag ut och äta med pappa och dricka och sedan fortsätta ute kvällen med mina tjejor. ska bli mys..

sara liljegren. ber om ursäkt med alla problem med pengarna
jag har fått dom nu. och tänker inte föra över dom så det blir
problem igen.. hör av dig till mig så ses vi, jag älskar dig!

/ emelie


Kommentarer

wish i was with u tonight :(

2009-08-14 16:16:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu