I'm back

2009-08-05 23:28:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


tillbaka på bloggenfronten? det vet jag ej.. men vet bara att jag inte skrivit blogg sen veckan innan studenten.. har varken haft lust eller tid.. man börjar bli vuxen.. så enkelt är det. Har jobbat hela sommaren och under mina lediga dagar har jag varit ute på mina äventyr. Nu är det en vecka kvar att sommarjobbandet och sedan blir det lite små jobb inom personlig assistent och sedan blir det att skriva in sig på arbetsförmedlingen och söka jobb för fullt.. seriöst skiter jag i vad jag jobbar med.. bara något?

Även fast det har varit dålig väder i sommar är jag jätte nöjd med den.. har haft super roligt.. för även fast jag jobbat har jag hunnit med massor.. började med student och började på mitt nya sommarjobb sedan begav man sig på travturne...i köpenhamn, göteborg, halmstad, skara, malmö och snart stockholm.. har även hunnit campa på skara med mina kära kusiner.. varit på släktträffer i småland och haft de där underbara sommarkvällarna med fest och dricka med de bästa.. nej, jag kan inte klaga.. det enda jag kan klaga på att min älskade johanna har inte varit med.. men när hon kommer tillbaka till Sverige och till Halmstad ska vi ta igen allting.. bara du och jag mitt hjärta.. precis som förr.

nu ska jag snart krypa ner i säng för att gå upp kvart i sex imorgon.. börjar jobba sju till halv fyra imorgon och sedan jobbar man helg. ganska skönt.. sedan blir det förhoppningsvis liseberg med kusinerna på måndag.



/ emsan



Kommentarer

Hej bruden.. Oh vad snallt att du skriver om mig i din blogg ;) hehe fast det var nog inte mig du menade. hah a:P HUr ar livet annars dar i halmstad da? Jag kan fortfarande inte komma hem, :( men men. Nar jag kan komma hem sa maste i traffas igen.. Puss & Kram <3 JOhanna

2009-08-11 04:44:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu