inatt ska jag utomlands

2009-08-21 21:49:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nu tror ni säkert att jag ska långt bort till värmen och bada och sola, nejdu så roligt blir det inte, visserligen jag ska utomlands men ska bara till tyskland. åker om en timme och kommer hem ungefär tolv imorgon! Handla dricka och lite till.. ska bli roligt men bara synd att det tar sådan himla tid att köra ner dit.. en hel natt. men vi tar det nu på natten så vi slipper allt folk på dagen. Varit där innan vid samma tid och då är det inget folk alls. bara vi i hela affären typ. ganska skönt det med och inte trängas bland massa folk.

Imorgon blir det utgång med min maddis, robin & rickard. det ska bli super roligt. längesedan jag festade med maddelene och det ska verkligen bli svin roligt. & söndagen kommer antagligen sluta i bakfylla och ligga och tycka synd om sig själv hela dagen..

Om en timme hämtar dom mig så ska in i duschen nu så jag är färdig tills de kommer...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu